Documenten
Bent u op zoek naar een document dat specifiek betrekking heeft op opvang of onderwijs? Kijk dan hier:
Documenten opvang Documenten onderwijsKlachtenregeling
We doen elke dag ons best uw kind de best mogelijke opvang en onderwijs te bieden. Toch kan er wel eens iets misgaan. Er kunnen gebeurtenissen plaatsvinden waar u het als ouder niet mee eens bent. In gesprek gaan helpt en leidt vaak tot oplossingen.
Soms kan een verschil van inzicht zo groot zijn, dat u hierover een formele klacht wilt indienen. Allente heeft voor dergelijke situaties een klachtenregeling vastgesteld. Iemand die met een klacht zit, kan dat het beste eerst kenbaar maken bij de IKC directeur, teamleider of intern contactpersoon van het IKC. Mogelijk kan de klacht dan verholpen worden. U kunt dit doen via het klachtenformulier. Binnen 5 werkdagen wordt dan contact met u opgenomen.
Voor klachten over opvang kunt u terecht bij het Klachtenloket Kinderopvang.
Voor klachten over onderwijs is Allente aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie www.onderwijsgeschillen.nl
Omdat het niet altijd gemakkelijk is om klachten te bespreken, hebben we een externe vertrouwenspersoon, dhr R. Musman (r.musman@onderwijsversterkers.nl), waar ouders een beroep op kunnen doen.